Kızlar dün sabah biontech vuruldum, 23. Haftamdayım. Zaten gündüz çok hareket eden bir bebek değil, dün gündüz vakti bir iki tekme attı yine akşam bir iki kere oynadı. Sabahtan beri sadece bir kere sırt üstü yattımda tekme attı, kaç saattir sola dönül yatıyorum tık yok. Normal mi sizde nasıl oldu?