Nasip olursa bir erkek bebeğim olacak☺️ Soyadımız Özdemir,bebeğimin ismini Demir koymak istiyorum çok kararsız kaldım ağır geliyor diyenler var..İsimlerin taşıdığı enerjiye çok inanıyorum analiz için numeroloji ile uğraşan birkaç kişiden fiyat aldım çok uçuk rakamlar istiyorlar😒Sizlere danışmak istedim canım anneler çevrenizde Demir ismini taşıyanlar var mı izlenimleriniz neler?