llFatma aslında sürekli vajinal muayene yapıp açılmayı kontrol etmeleri de iyi değilmiş . Ben 3 gün hastanede kaldım o zamanlar muayene ettiler ilerleme var mı diye ama artık alttan muayene etmiyorlar. Tabi ben ilaçlar iğneler kullanıyorum. Doktorum ağrıların olacak açılman var ama düzenli şancı hissedersen öyle gel geçmeyen ağrı bizi korkutacak ağrılar değil demişti