Elifdemireel Arkadaşlar merhaba yarın regl günüm ama bu 1 haftadır baş dönmem var 3 gündür mide bulantısı oluyo erken gebelik testi değil de bu normal gebelik testi yapsam net sonuç verir mi kan testinden önce çubuk olanı bir denim diyorum
Ayse-s-35 Elifdemireel farketmez yapabilirsin ben normal olandan yapmıştım adetten üç gün önce. Biraz silikti. Ama doğruydu. Rabbim hayrlısıyla nasip etsin inşallah
Sennannnamamam1 Ayse-s-35 merhana ne kadr silikdi bende yapdim gözle goruluyor ama kameraya cikmiyor var midir
Elifdemireel Elifdemireel Ayse-s-35 hamileyiiimmmm test yaptım çift çizgi çıktı kırmızı birde. Umarım sağlıklı hayırlı bir şekilde tutar bu sefer 2 kere düşük oldu çünkü doğru düzgün sevinemiyorum bile 😔🌺
Ayse-s-35 Sennannnamamam1 vardır bence benim de varla yok arasıydı. Ama sabah yapın o zaman daha çok belli oluyor
Ayse-s-35 Elifdemireel aynı durumu yaşadım düşük değil de iki defa anne karnında ölüm oldu. Korkma sakın korkularına yenilirsen tadını çıkaramazsın. Sakın eski doktoruna gitme eskileri hatırlama kuzum. İyi bi doktor bul. İnan senin adına çok sevindim rabbim sağlıkla hayırlısıyla kucağına almayı nasip eder inşallah ya ❤️
Elifdemireel Ayse-s-35 amin çok teşekkür ederim Allah razı olsun iyi bir doktor bulup ona gideceğim 🙏🥰 başınız sağolsun sizin de 😔
Ayse-s-35 Elifdemireel sağol canım şimdi 12. Haftadayız yeniden hamileyim şükürler olsun. Dualarına beni de eklersen sevinirim 🤗
Ayse-s-35 Sennannnamamam1 siz ne yaptınız size yazacakken başkasına yazdım😊 sizinkaç gün var adetinize? Erken mi yaptınız testi
Sennannnamamam1 Ayse-s-35 3 gun onceden yaptim ben yarin adet olmam lazim hamile degilsem gozle gorulur bi cizgi cikdi ama fotoda gözukmuyor