Seyda5234 canım benim bebeğimde 13 gün küvözde kaldı o açlığından değil muhtemelen emme refleksi güçlü olmadığından 2 saat emiyor benimkide öyleydi 1 ay 25 günlüğüz hala daha öyle 1-2 saatte emiyor korkma beslememe gibi bir durumları olamaz🙏🏼 Küvözün üstünde yazıyordu ben bakıyordum 35 derece sıcaklığı evin içinden bile çok çok daha sıcak merak etme orda üşümez, ne yazık ki her gün yeni damar yolu açılması gerekiyor bebeklere. Benimkinin morlukları eve geldiğinde uzun süre kaldı gördükçe için acıyor biliyorum ama onun iyiliği için yapıyorlar 🥺 İnşallah enfeksiyon çıkmaz da bebeğine kavuşursun bir an önce🙏🏼🙏🏼