cerendilaraa merhaba bayanlar 9 haftalık hamileyim yaklaşık 1 haftadır yesilimsi bir akıntı ve kötü bir koku var bu durumu yaşayan var mi tavsiye edebileceğiniz bir öneriniz var mi ?
MiracAlpinveUmutunAnnesi cerendilaraa enfeksiyon olabilir doktora gorunmende fayda var canim kaşıntı kızarıklık da varda idrar tahlilinde cıkar
Guloo68 cerendilaraa Geçmiş olsun canım bendede vardı mantar enfeksiyonu 12 haftalık olana kadar hic bir ilac vermiyorlar sirkeli suyla yıka günde 2 kez akıntı geçmez ama kaşıntıyi önlersin.