Arkadaslar merhaba,
Bugun 100 mg seker yuklemesi yaptirdim ve gebelik sekerim tescillenmis oldu malesef. Kendi doktorum dahiliyeye gorunmem gerektigini, hergun sabah aksam seker olcmemi ve 3 beyazdan uzak durmami soyledi.
Gebelik sekeri olanlar nasil beslendiniz? Mutlaka dikkat etmelisin dediginiz seyler var mi? Ne gibi zorluklar yasadiniz ve nasil atlattiniz? Deneyimlerinizi paylasirsaniz sevinirim cunku gercekten kafam karisti
Simdiden tesekkurler 💛