Kubralii Hamişler 38+2 olduk ve normalde bebegm hep sag tarafımda duruyordu şimdi solda hep ve aşırı bel agrım oluyor sebebi nedirrr acaba dogum sancısı mıı
Hilalyrdkl Kubralii bende yarın 39 olucam tam . Bel ağrısı bebek kilo aldığı içinde olabilir . Başka tetikleyici bir durum yoksa .
Pelinssoglu Kubralii bel ağrınıza ek kasık ağrısı da başladıysa bence doğum sancısı olabilir ben yalancı sancı diye gitmemiştim hastaneye sancım sıklaşınca gittim 4 cm açıklığım vardı.. ağrınız devam ederse doktorunuzla görüşün nst ye baksınlar.
Mminikmucizemmm Kubralii ben 39 dayım bebek bir tarafa toplanmaya başladı sürekli ağrım var belimi doğrultamıyorum ama iki haftafır böyleyim zaten ilk zaman doğuruyorum sandım ama artık saldım annem panik yapınca yok her zamanki ağrı diyip geçiyorum 😂
Seferii Bende 39+2 geceden beri bel ağrım var düzensiz Bende merak ediyorum sancı olabilir mi .su gelme durumu olmadı ama lavoboda ya da banyoda farketmemis olmaktan çok korkuyorum öyle durumlar olabilir mi .
Hilalyrdkl Seferii genel de su gelişini herkes farkediyor canım sanırım o öyle fark edilmicek bişey değil . Kafana takma .
Kubralii Seferii benimde bel agrm dün gece oldu bebek hep sagdayken smdi solda ve hareketli karnımın içi agrıyor resmen
Mminikmucizemmm Kubralii çok artarsa gidin tabi ağrı seviyenizi bilmiyorum en net doktor yardımcı olur yine, ama bebeğiniz hareket ediyorsa yüksek ihtimalle problem yoktur