Cemre77 32+1 olduk bizde doktor değişimi yaptım . 20-21 olarak ölçülmüştü önceki gittiğim doktorlarda en son 17-18 olarak ölçüldü . Eşlik eden farklı bir anomali yoksa spina bifida vesaire gibi telaş etmeyin dedi beyin cerrahi doktoru . Perinatalog da bebek anne karnında kalabildiğince kalsın dedi çünkü suyum da fazlaymış benim. Bakalım artık hep dua ediyorum 🥺
Senden güzel haberler bekliyorum rabbim inşallah anne karnında iyileştirir yavrularımızı 🙏🏻😢 çok tedirgin oluyorum bazı zamanlar 😪