Aslylmz Hanımlar hamilelik döneminde göğsünden süt gelen anneler doğumdan sonra süt gelmesinde sıkıntı yaşadınız mı? Yada tam tersi hemen gelmeye devam ettimi? Bunu sonrası için bir gösterge gibi sayabilirmiyiz diye merak ettim 😕
Feyzanne Aslylmz göğüslerimde hiçbir değişiklik yok benim de. 36+2 bugün sanki hiç süt gelmeyecekmiş gibi geliyor korkuyorum ☹️
Aslylmz gamzosgamzos Sibeltopac Feyzanne Bende 28+4 teyim ara ara geliyorda inşallah dogumdan sonra gelmesi için kolaylık gibidir diye düşünmüştüm fikrinizi almak istedimm