bebitooooo Soyismini unuttum ama Sevgi hanıma gitmiştik gerçekten inanılmaz memnun kaldık çok güler yüzlü yanındakiler de öyle kesinlikle tavsiye ederim.Yurtdışında kalıyorum ve bebeğimin cinsiyetini öğrenmek için gitmiştim yazın tatildeyken her anlamda çok memnun kaldım yani