Esmagnc Merhaba 37 haftalık hamileyim 2 gündür minik minik baloncuk çıkar gibi vajinamda bir his hissediyorum.Normal mi acaba kontrolüme daha var.Erken gitmeme gerek var mı acaba doktora.
Leyla07 Canım duştan sonra falan olur genelde havanın dışarıya cikmasi normal insanlarda da meydana geliyor diye biliyorum üniversite de bir arkadaşımda oluyordu aynısı doktora gitmişti öyle demişti
Secill911 O içerdeki hava dışarı çıkıyor endişelenme ben hamile değilken bana da çok olurdu yani endişe edecek bir durum yok 😊