Zeliha07 34 hafta oldum 2.sezeryan olacak ama korkuyorum yine özelde sondayı uyuştuktan sonra taktılar hissetmemiştim devlette önceymiş orkid mi almak gerek devlette de olanlar yazsın lütfen
Avciii Zeliha07 Sondayi uyuşmadan takıyorlar ama çok acımıyor bence abartılıyor ben Orkid depned almıştım ama kullanmadım hasta bezi istediler
tugbadugan0000 Zeliha07 sondayı bana uyuşmadan takmıslardı ama öyle çok bi acısı yok, deepend çok kullanışlı canm
Zeliha07 Dikişler kaç gün kapalı kaldı gecelik almadım ben öncekinde giydirmemişlerdi alt üst takım aldım