Pinarlina Kızlar sabah 8 de yatışım yapılacak 1 de amelıyata alıcaklar benı sizce rezeneyi bugünden içmeye baslım mı birde humana kimyonlu rezene kullananan var mı
Captainpilotz Başlayın bi sakıncası olmaz hem gaza hem süte iyi gelir 🌺 humana güzel de rezeneyi kendiniz demleyip içtiğinizde daha faydalı güzel bi doğum dilerim 🤍