minisinannesiii33 Düşükten kaç ay sonra tüp bebek yaptırdınız? Belli bir süresi var mı tecrübenizi anlatır mısınız..
Tkr minisinannesiii33 kendın düşürdüysen, adett olduktan sonra gidiliyor. Ama kürtaj olduysan 6 ay beklemen lazmmış rahim toplanması için. Bana öyle demişlerdi bende tüp bebek oldum ilki düşük oldu. Şimdi haftaya doğum Allahın izniyle
kahvekitapakademi minisinannesiii33 bana 2 ay sonra gelebilirsin dedi doktorum. Ben kürtaj oldum tüp bebekle gebe kalmıştım