Sym20 Kizlar benim ilk dogumum sezeryan oldu simdi ikizlerim var ve tahmini dogum gunune tarihini ne zaman hangi ayda soyluyolar bilgisi olan soyliyebilirmi simdiden teşekkürler
twinsmommmm Sym20 benım de ıkız gebelık yarın cıger ıgnesı olucam bız erken beklıyoruz başından berı. 33e kadar beklememız gerekıyor en az dıyordu. Bılmıyorum yarın nolucak merakla beklıyorum herhangı bır gun verıcek mı acaba? Yarın yıne yazarım :) sizin kacıncı hafta?
Mrcmrv19 Sym20 benim de 34.6 cuma günü kontrolüm var bakalım bi sıkıntı çıkmazsa eğer 37 ye kadar bekleyebiliriz dedi doktorum
twinsmommmm Sym20 gunaydın dun doktoruma gıttım cıger ıgnemın ilk dozunu vuruldum. Doktorum henuz konuşmak için erken dedı onumuzdekı haftalrda konusucaz dedı 🤷🏻♀️
merakliblog 35te gittim bu son hafta, bundan sonra bebeler ne zaman gelmek isterse o zaman gelecekler artık durdurmayacağız dedi😂 36dan sonra her an olabiliyormuş ama eğer dayanırsan 38 görelim dedi. İnşallah görürüz