Bugün muayenem vardı, çatım çok darmış doktorum dedi ki bebeği riske atmaya lüzum yok.. Sezeryan tarihi aldık.. Bebeğin kilosu 35. haftada 2450 ydi şimdi bugün 37 haftalıkken 2650 olmuş. Çok üzüldüm az geldi bana, doktoruma sordum kilo alımı az mı diye. Gayet normal olduğunu ve ultrasonda yanılma payı olabiliyor dedi. Kilo takıntım yok ama 2800 olmuştur diye düşündüm 2 haftada..
Beni motive edecek güzel düşüncelere ihtiyacım var 😔