Asiye_89 37 haftalık annelerim bu haftalar da sancı agri yaşayan var mı. Dün nst de sancım da çıkmıştı ama açıklık sıfır di .
alpinannesiiii Bende 37 ye girdim bugün kasık ağrısı kasılma toplanma cok var sabırsızlıkla bekliyorum 😍