Ozlem3458 Kızlar merhaba 34+5 gebeyim ve 2 gündür rahmime çok baskı hissediyorum acaba bu durum normal mi aynı zamanda o baskı acı yapıyor yaşayanlar var mı ?
Tugba-alcay18 Ozlem3458 valla ben 30 dan beri öyleyim bacak aram filann çok acıyor 38+2 yiz geleen giden yok😄
secoz Ozlem3458 25. Haftadan beri hissettim onları batma Ağrı sancı sanki vajinadan parmağımı sksam bebeğe dokunacak gibi hissettim hep heralde açılma oluyor çatı açılıyor dedim kendi kendime ama doğumla hiç alakası yokmuş gelmedi minik 40+4te zorunlu sezaryen oldu
Mimik Bana da doktlrum baski hissedebilirsin, hatta sanki bebeginin assagidan cikacagini hissedebilirsin cok normal korkma cikmaz demisti😅 32+4 uz bu arada… InsaAllah seninkinin de normal oldugunu saniyorum…
papatya-123 Aayyy ben de bunu açmak istiyordum ne iyi denk gelmiş. 34+2 benim de aynı öyle kasıklarımda dans ediyor adeta. Canımı acıtıyor. Karnım genişti pek rahatsız etmiyordu ama kasıklarım semsert oluyor. YouTube da bi doktordan izledim eğer kasılmanız ağrınız varsa sıkıntı onun haricinde normal diyor