Hiç korkma allahın izni ile tek girip bebeciğinle çıkıcaksıkn geçen pazartesi de ben aynı duyguları yaşıyordum seninle hatta o kdar korktum ki titremekten spinal yapamadılar genel olmakmzorunda kaldm ama gercekten hiç
Korkacak birşey yok abartan insanlara bakma bebeğini görunce bütün agrılar geçiyor derlerdi inanmazdım cidden öyle oluyor :) benm sezeryanls ilgili sorunum olmadı ama sütüm geç geldiği için bebek sarılık oldu hastanede yattı bende 3 gunluk dikişlerimle onun basında bekledm mecburen benden tavsiye kmseyi dinleme mama ver sütün gelmezse .