Benimde hamilelikte oluşan troidim var şuan 25 haftalığım en başından beri ilaç kullanıyorum her ay kontrele gidiyorum ekstradan da yaklaşık 2 aydır iyot kullanıyorum sabahları aç karnına suya 1 veya 2 damla olarak onun faydasını da gördüğümü söyleyebilirim