Kızlar 9 haftalık hamileyim daha önceden kimyasal geçirdin Mart ayında. Şimdi çok şükür yeniden bebek bekliyorum. Mağazada kasiyerlik yapıyorum sürekli ayakta çalışıyorum. Bu haftaya kadar bir şekilde evde kaldım işe gitmedim. Sizce işe başlasam sürekli ayakta durmak bu haftalarda sıkıntı mı?