zgeKonaolueker Merhabaaa 🙈 Benim mimik zıpzıpım da aramıza katıldı bugün o hiç geçmez dediğim haftalar bitti gitti şaka gibi 😅 Çoğunluğu riskli geçen hamileliğimin sonunda Liya’ma kavuştum Allah herkese bu duyguyu yaşatsın inşallah 🙏🏻 Ben doğumum ile ilgili birşey anlatmayacağım planlı sezeryan oldum şuan iyiyiz bebişimle önemli olan bu her doğum normal ya da sezeryan hiç farketmez sonunda o minik aşka kavuşmalı o yüzden Allah herkese o beklediği güzel günü biran önce nasip etsin 38+3 de sabah kollarıma aldım yavrumu çok tarifsiz bir duygu inanın mucizenin tanımı karşımda uyuyor şuan binlerce şükür 🙏🏻 Kilosu 3,325g boyu da 49 cm 🙈
Denizliche zgeKonaolueker maşallah 😍🙏💞hayırlı uğurlu olsun,Allah analı babalı büyüsün derdini gostermesin