2melekannesi_ canım ben 2 gün sancı çektim. ilk gün kasiklar daydi gece yatirmadi gündüz oturtmadi ,derken hastaneye gittim yakınımdaki hemde kadın doğum olmasına rağmen muayene etmedi vajinal sadece nst ve ultrasonla baktı eve gonderdi. gecesine belime vurdu yine yatirmadi ağrı. gunduz de ağrımaya devam etti , öğlen peceteye sildigimde nişan geldi. Açık renk çamaşır giyip su sizarsa diye bekledim. akşam üstü su geldi tabi nişan ve sudan sonra ağrılar hafifledi biraz yada ben alışmıştım 😂eşim geldi annem geldi hastaneye gittik acilden girdik. Hemen vajinal muayene etti ultrasonla baktı 6 cm açıklık doğum yüzde 75 başlamış dedi. yukarı aldılar giyindim nst bagladilar gelen giden bı parmak attı , ağrılar geri başladı asla ikinma biz diyene kadar derin derin nefes al ver dediler zaten her dkka gelip bakıp gittiler.doktorum duş al dedi , Duştan sonra daha beter ıkınma isteği geldi hemen dogumhaneye çevrildi oda yatak falan. Yarım saat 45 dkka içinde doğum gerçekleşti 40+1 de doğurdum kızımı