Vallah can dördüncü gebeliğim:) 2 erkek bi kızım var sadece erkek çocuklarında rahattım yani bulantı falan olmadı sadece baş ağrısı vardı :) kızımda ilk başlarda bulantım oldu kaç kere sonra geçti. Erkek çocuklarda herşeyi yedim ekşi tatlı acı:) kızımda sankim tatlı fazla yemiyordum:) şimdi 14 haftalik gebeyim hiç cinsiyeti kestiremiyorum herşey yiyorum başım ağrıyor bulantım var😘😘