37+2 deyim, kasık ve bel ağrılarım başladı. Nst de hiç sancı yok. Bebek doğum pozisyonunda dedi doktor. Normal doğumu bekliyorum. İlk hamileliğim. Sizce kasık ve bel ağrısı doğum sürecinin başlangıcına işaret midir? Yoksa üşütmüş falan olabilir miyim?