Tugceayse Sürekli kasılma yaşayan var mi perşembe doğumun.olacak sürekli kasilmam kaşık ağrım falan var bu hafyalarda olan var mi.böyle
Elifinannesi_ Tugceayse 37+5 haftalığım 2-3 gündür regl sancısı gibi ağrı çekiyorum. Kasılmalarım çok olmaya başladı benimde . Su gelişi ve nişan bekliyorum
Liyuzamom Tugceayse 34+5 2 gündür sürekli karnım sertleşiyor adet sancısı gibi de oluyor bende şüpheleniyorum artık
Syda01 Tugceayse 37+5 haftaligim ben de bi kac gündür aynıyım ben de perşembe kontrol var doktor ne diyecek bakalim
Tugceayse Elifinannesi_ benimde öyle belli bi düzen yok olsa ama sürekli sanciliyim.doğumun perşembe allah nasip ederse ama nisan su gelmedi
Tugceayse Liyuzamom az kaldi ya ondan olabilir artık çoğu bitti azı kaldi ama dsha çok geçmiyor zaten
Elifinannesi_ Tugceayse bende sürekli sancılıyım sıkıldım iyice gerçekten. 2-3 güne kontrolüm var artık doğumun nasıl olur bilmiyorum hayırlısı olsun. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🌸
Liyuzamom Tugceayse evet ya zaman da geçmiyor bi yandan bi sağlık sorunu olmazsa 37 38 de doğsa bari diyorum
Syda01 Tugceayse dün de boyle başını Vajinamda hissettim acaba yakin mi gelmesi su nisan vs olmadi henüz
Elifinannesi_ Tugceayse Erken doğum riskim vardı 32. Den beri zorla tutuyorduk cimcimeyi 😂😬 şimdide süründürüyor 🥲
aanemon-6 Bende 37 haftalığım cumadan beri kasılma oluyor ama nişan su hiç bi şey yok dün doktora gittim nst de bi şey çıkmadı sanırım yalancı sancılar bakalım ne kadar sürecek