Mevaninannesiii Merveilgaz kızımda çılgınlar gibi tatlı yiyordum , şimdi ekşi acı yiyorum cinsiyetimiz net değil 🤣
Merveilgaz Nebyaa aslinda ben daha cok erkek bebek eksi yedirtir diye duydum ama pek tatliya eksiye bakmiyor bebekler😅
1212Emel Nebyaa bencede fark etmiyor ben hamile kalınca hep ekşi yerim yani aşermekmidir bilmiyorum ama ben hamilelik döneminde çok ekşi yerim aşeririm ilk hamileliğimde kızım oldu ama şimdi yine ekşiyi çok yedim oğlum olucak bu seferde inşallah
nazli_aladag123 Nebyaa bencede farketmiyor o bir uydurma benim kız ilk aylarimda çok ekşi yedim ama şimdi yiyemiyorum şimdide canim çok tatlı şeyler istiyor
Serap_kartal5 Mevaninannesiii canım bende normalde tatlı yemem bu hamileliğimde aşırı canım tatlı yiyorum bebiş kendini net göstermiyor doktor erkek dedi ama bakalım hayırlısı🙏🥰
Tugcesevimli Meleekk bende ilk üç ay yemeyecegim şeyleri yedim ekşi ne varsa 😄 şu an 20 deyim tatlı gün içinde o kadar çok yiyorum kiiiii 🥕
Rumeysayenerkurt Meleekk bendede aynısı oldu ben zaten tatlı delisiydim 3aydan sonra da dahada delisi olmaya başladım 😂 kızımız olucak inşallah
Mevaninannesiii Merveilgaz 😂 bilemicem canım doktor kız gibi ama emin değilim pozisyon vermiyor dedi o yüzden net değiliz 22 haftaligiz bu arada 😂
Sevdeavsar Merveilgaz bende eşki Merveilgaz Merveilgaz ben eşki tuzlu bide acı çok yiyorum oğlum olucak
Merveilgaz miyopmom ben 12 haftama yeni girdim ve asermek yeni basladi. Yemek felan asermiyorum🥴 sadece abur cubur limon tuzlu seyler ve s.
MerveeD Merveilgaz ama yukarıda bayanın dedı gibi ye tatlıyı dogur hakkıyı ye ekşiyi doğur ayseyı demısler buna kendimde inandım
Merveilgaz 2kizanasi ayni ben😅 az once buyuk bir limonu elma gibi yedim resmen daha once eksi agzima bile suremezdim😅 ama cinsiyeti ogrenmedik daha
-momymomy3 Merveilgaz oğullarımda tatlı yerdim hep kızıma hamileyim henüz cinsiyet bilmiyorken bile deli gibi ekşi aşerdim hala ekşi ağırlıklı yerim
2kizanasi Merveilgaz Aynen aynen Baya bildiğiniz kabuğuyla yiyordum ya çok fena, normalde salataya bile limon sevmeyen ben 😑 Allah gönlünüzden geçeni nasip etsin 🌝
-momymomy3 Merveilgaz 😂🙈 siz yine de kaptırmayın kendinizi ne olur ne olmaz herkeste aynı belirtiler olmayabiliyor
minikdefnemm Merveilgaz yani benim canım hep tatlı çekiyor ama ekşi gördüm mü turşu mesela dişim sızlayana kadar yiyebiliyorum duramıyorum 😂 ama aşermem hiç olmadı ekşiye benim bebis kız 👩👧