Gittiğim özel hastane de bu fiyatı verdiler. Ay sonunu zor getiriyoruz ben ev hanımıyım sadece eşim çalışıyor. Bu parayı vermem mümkün değil. Anadolu yakasında devlet hastanelerinde randevu yok. Yaptırmak şart mı acaba napicam çok moralim bozuldu. Durumum yok diye bebeğimi göremiyorum resmen😢