deletedmom87894 Kızlar ben planlı sezaryan düşünüyorm şimdi aklıma takıldı 😂benim evi 3 katlı 2. Katındayım ve asansör yok acaba srzaryan sonrası çıkarken dikişleri acıtırmı
tugbadugan0000 deletedmom87894 ayaklarını yavaş yavaş kaldır bas ozaman acımıyor zaten o anda hızlı yuruyemezsin canım gecmis olsun