SerapTadelenTtnc gözün aydın olsun canım Allah analı babalı büyütsün 🙂ciddimisin ya ben ilkini orda doğurdum çok rahattı güzeldi şuan doktor orda yok yeşim hanıma devam ediyordum biliyosun o kadar dolumuydu😕yeni gelen iki dr bütün düzeni bozmuş kalabalıkmış biliyordum ama bu kadarını beklemeZdim inşaallah bende öyle bi durum olmaz😕