Miros Merhaba arkadaşlar 3 aydır kızım kabız hastaneye goturuyorum ilac veriyolar verdikleri ilac da bir iki kere ise yarıyor sonra cok kullanamicagim icin birakinca sar basa dönüyoruz kayisida bir turlu yediremiyorum resmen zorlada soksam agzina tukuruyor yardimci olun lütfen ne yapsam iyi gelir oyle cok canimi sıkıyorum ki üzülüyorum karni agriyor artik 21 aylik kizim bu arada son uc aya kadar hicbir sıkıntımız yoktu bi anda nolduysa boyle oldu
eymeninannesii Miros mercimek çorbası kayısı iyi gelir zeytinyağı verebilirsin canım benim oglum da malesef çok sık kabız oluyo
gamzosgamzos Miros kızım 2 yaşında ek gıdaya geçmemizle birlikte aşırı kabızlık sorunu çektik afedersin top top kaka yapıyordu bir kaç parca yapana kadar gözünden yaş gelene kadar ıkınıyordu bazen poposunun ucuna kadar geliyordu cikmiyordu tabi kıyamet koparıyordu haklı olarak bizim doktorumuz ilaç yanlısı bir doktor değildi ama öncelikle düzene girsin diye duphalac verdi 3 4 gün kadar düzenli kullandık kakası günlük ve normal kıvama döndü artık düzenli kefire baslıyoruz dedi doktorumuz o günden beri ev yapımı günlük 1 cay bardağı şeklinde icirebilecegimizi söyledi ve düzenli icirdim bir daha kabızlık sorunu ile karşılaşmadık çok şükür çok Dua ediyorum doktorumuza birde buna ek ben kızıma mecbur kalmadıkça hazır yoğurt hiç vermedim ve hala vermiyorum günlük pastörize sütten mayalıyorum activia sade olan yoğurttan mayalıyorum yoğurdunu probiyotik yoğurt oldugu için oda bağırsaklarına çok faydalı 2 kayısı 2 incir kaynatıp yumuşayınca blenderdan geçirip yogurdunada ekleyebilirsin
Melek3 Miros ben kendimi bildim bileli kabızlık sorunum var mesela bana muz isal eder kuru incir deneyin o da ise yarıyor
Handecik Aklıma gelen doğal yöntem olarak kayısıyı sıcak suda biraz yumuşatıp robota cekin,çikolatalı puding seviyorsa içine koyun farketmesin bide üstüne sıcak süt içirin, ya da zeytinyağı içirin sütüne suyuna karıştırıp bunlar geldi aklıma
Miros Handecik cok tesekkur ederim zeytinyagini her turlu denedim ama kayisiyi oyle karistirip vermeyi denicem hemen simdi
Aselinkooo 24 aylık kızım Aynı sorun bizde de var hemde 6 aydan beri. Dönem dönem düzeliyor. Sonra sar başa. Çok sıkıntılı ağrılı, yorucu Bi dönem hem kızım hem benim için. Denemediğin bişey kalmadı. Bi iki kere fayda ediyor sonra hiçbir etkisi kalmıyor. 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Miros Aselinkooo aynen oyle niye boyle oluyor anlamıyorum da verdikleri ilac evet yaptiriyor ama ilaclarinda kullanim sureleri var sar basa sar basa maffediyor hep
Aselinkooo Miros aynen öyle çok damla ilaç kullandım Bi müddet iyi sonra gene aynı bazen zorlanmaktan kan bile geliyor korku oluştuğu için her kaka geldiğinde tutuyor yapmak istemiyor asla poposunu elletmiyor. Krem bile sürsem çığlık kıyamet. Doktorlarda normal diyor. Hep aynı ilacı verip gönderiyor 🤷🏻♀️
Miros babynil 2 yasindan onceki alerji testleri dogru cikmiyormus gecici olabilicegi icin doktor izin vermemisti 2 yasini bekliyordum
Miros gamzosgamzos ya yogurtla denedim oyle yemiyor kayisi tadi aldigi icin ama bende bi activia ile mayalamayi denicem hemen
Aselinkooo Miros Malesef.. Umarım zamanla düzelir. Bu şekilde wc eğitimi de verilmez zaten sıkıntılı yapıyor. İyice korku gelir.
babynil @Miros alerjik bir insanim cevremde de dogustan alerjik bebek buyutenler var ve yapilio. Yani cocugun 6aylikken alerji yuzunden hastanede yatmisligi var nasil yapilmasin ki. 2yasindan sonra gecebilenler oluo.