Az önce kontrolden çıktım. Doktorum şeker yüklemesi öneriyorum yarın sabah gel yaptır dedi. Tamam dedim. Sekreteri akşam 9 dan sonra bisey yeme sabah gel dedi. 9 çok erken değil mi? Emin olamadım. Hastanenin başka birimine sordum bana 9 dediler çok erken değil mi acıkıyorum sürekli dedim. Sekreteri aradılar tekrar teyit etmek için evet 9 diyor. Siz nasıl yaptınız kafam karıştı iyice. Sabah ac gitsem yeterli diye düşünüyordum. 😑 siz nasıl yaptırdınız şeker yüklenmesini