SevilayAkgz_27 Merhabalar kızlar 🌸 Detaylı ultrason için Hekimoğlu görüntülemeye gidip memnun kalan var mı ?
Kvrck-123 SevilayAkgz_27 Bizim bir arkadaşımız gitmiş memnun kaldım diyor iki hafta sonra biz de Hekimoğlu’na gideceğiz nasipse ama zam yapmışlar arkadaşım üç ay önce 250 ye yaptırmış şimdi 450 TL ama çok güzel bakıyorlar dedi.
SevilayAkgz_27 Perinatoloji bakmıyormuş heralde radyoloji uzmanları bakıyormuş arkadaşınız hangi doktora gitti acaba ismini öğrenebilir miyim