-hilal Kızlar bugün tam 39 haftalık oldum ntsde sancı çıktı 1 cm de açılmam var ama ben hissetmiyorum sancılarımı açılmayı hızlandırmak için ne yapabilirim
Kbrayankkk2 -hilal Bekle biraz daha bende öyle oldum 1 hafta bekledim oyle suyum geldi açılmam oldu devlet suni sanci vs verdi bos yere durdum orda
Sekerfasulyesi -hilal merdiven in çık dedi bana da doktorum, squat ve yürüyüş, ilişki önerdi son olarakta ılık duş
-hilal Miros birazdan denicem umarım etkisi olur 20 tane squat da yaptım sürekli hareket de halindeyim ama hala sancı hissetmiyorum
melek987 Benim 10 gün önce 2 cm açıklık vardı önceki doğumlardan kalmadır dedi çok da önemsemedi dr um. Sancılarım oluyor arada ama düzenli değil 38+3 olduk. Önerileri ben de alırım cuma kontrolüm var
Ersibneh -hilal heyecan ve stres yaoma akışına bırak beş açmaz açıklığım vardı akşam 00 da gitmiştim bana yarın öğlen de gelseydin açıklığın yavaş yavaş olacak zaten dedi merdiven inip çıkmakta çok faydalı
-hilal Sekerfasulyesi hayırlısıyla hepimiz doğruruz inşAllah valla son zamanlar ilk zamanlardan daha zor