Handannn35 Merhaba hanımlar crp 6.81 çktı doktor antibiyotik başladı 11haftalığım ve lekelenmem var enfeksiyondn olduğunu düşünüyorum ama crpde çok yüksek gibide değil bilemedim başına gelen varmı???
Feyza-nur Handannn35 aslında cok yüksek değil normali 5 zaten benım 11 cıkmıstı antibiyotiğe gerek yok cok yüksek değil demişti ama yinede doktorun diyorsa vardır bir bildiği