Baharr543 Haftamda kan degerlerinde troitim yuksek cikti bu sorunu yaşayanlar nelerle karsilastiniz dogumdan sonrada devam ediyirmu ve ilac tedavisine gerek duyuldumu bilgisi olanlar paylasa bilirmi
Burcusahinnn Baharr543 benim de yüksek çıktı 4.1 ilaç başladı doktorum düşük dozda 1 aydır kullanıyorum düşmeye başladı
Melekkiz_1 Baharr543 bende 28 haftalıgm ve ilk aydan beri kullanıyorum ilacınızı düzenli için bı sıkıntı olmaz doğuma kadr devam ettirir doktor ilacı herhlde
Mericimeginannesi Baharr543 ilk gebeligimdede triodim yuksek ciktigi icin ilac kullanmistim doguma kadar. Bu ikinci gebeligim ilk aydan beri dusuk dozda kullaniyorum sabahlari birtane ac karnina muhtemelen doguma kadarda devam edicem suan 24 haftaligiz
Melekkiz_1 Her ay sağlık ocaginda düzenli kan veriyormm ona göre ilacı devam edip etmemem gerektiğini öğreniyorum