Tuba0621 12 saat sancı cektikten ve 6 cm acılma dan sonra son dk aksiliği sezeryan olmak durumunda kaldım.. Nasip kısmet boyleymiş. Cok sukur saglıcakla kavustuk yavrumuza 🥰 Rabbim bekleyenlere nasip etsin ☺️
Minigimm04 Tuba0621 ayni benim ilk hamileligim bende aynisini yasadim ama hic pisman degilim sezeryan olduguma ikimizde saglikli bi sekilde ciktik😊
Asilsmommm Allah analı babalı büyütsün geçmiş olsun canım açılman da güzelmiş neden öyleoldu en korktuğun şey
Tuba0621 Asilsmommm bebegin kafası son anda kanaldan cıkmıs yan dönmüş canım ondan acil alındım sezeryana
Tuba0621 ozumveannesi tesekkurler canım. Ameliyat sırasında bişey hissetmiyorsun ama sonrası zor bir süreç..normal dogum tercih ederim