Kızlar selam 28+3 den bildiriyorum 🙄 bugün doktora gittik bebeğimin kilosu 1200 38 cm de boyu dedi doktor haftasına göre çok çok iyi dedi ama şöyle bir problem var bebek kanala girmiş( zaten benim aşırı derece de ağrım ve sancım oluyordu) alttan muane edelim bakalım dedi 2,5 cm açılma var sürekli yatıcak sın kalkmıcaksın erken doğum olucak büyük ihtimalle bebeğe bol bol kilo aldır bu süreçte ve ocak ayını geçirmeye çalışalım dedi 😧😧böyle bir durum yaşayıp zamanında doğum yapan oldu mu?