Natcan Doğrudur canım bende ilk gebeliğim de hiç böyle şeyler yaşamadım
Banada doktorum biraz riskli ama ultrasonda iki doktorda sorun görmedim desede herşey zehir oldu içim içimi kemiriyor nekadar dusunmesemde ins hayırlı cikar diğer sonuçlar da sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi