Hamisannee valla benim doktorum da her seferinde her şeyine bakıyor suyuna, plesenta damarlarına vs. Detaylı yaptırayım mi dedim gerek yok benim yaptığım detaylı dedi. Ben yine de bugün devlette detaylı yaptırdım çünkü ikili ve üçlü tarama yaptırmamıştm. Keşke yaptırmasaydim, 2.30 randevusuna 3.20 de aldılar. Üç dakika baktı ne fotoğraf ne bilgi verdi elime bir kağıt verdi gönderdi. Yine kendi doktoruma geldim. Devlet hastanesi gerçekten pişmanlıktır.