Misafirannne 39+5 oldum dört gün önce nişanım geldi ve hâlâ ara ara devam ediyor .1 cm açıklığım var sadece sancım var ama çok düzensiz. Ne yapmalıyım daha çok bekleyecek miyim kafam çok karışık. Artık psikolojim bozuldu biran önce doğsun istiyorum..
RedFlower Misafirannne benim nişanın geldiği gün sancım başlamış doğum yapmıştım. Herkeste bir olmuyo. Doktor ne dedi. Sancıların artmazsa tabi suni sancı verebilrler. Günün gelmiş
Miran47_ 39+4 teyim sıvımsı bir akıntım geliyor sürekli işk gebeliğim olduğu için bebeğin suyu mu değil mi onu da bilmiyorum ama sancı falan yok bende seninle aynı durumdayım bir an önce doğsun istiyorum 🥺 Allah hayırlı evlatlar nasip etsin
HGul21 Miran47_ aynı durumda olan ben sancim var ama düzensiz 39+4 1 santim acilmam var biseyler geliyo ama sumu yoksa akıntımi bilmiyorum doktora gitmelimiyim artık gelsin istiyorum ne zmn gelcek🤰🤦♀️
Misafirannne RedFlower Doktorum sancını bekle dedi. Çok istiyorsan da suni sancı verelim dedi ben yok dedim.
Misafirannne Salome Senin daha da geçmiş. Valla yoruldum artık bakalım kızımın keyfi ne zaman gelmek isticek
Aysegull61erva 37+4 oldum ocakta doğsun istiyorum nedense yaa bu düşünceden kendimi alıkoyamıyorum sene kaybı olur diye saçma bi düşünceye girdim bende