Busebuseee hamileliğin ilk aylarında bende çok çektim bundan . Mantar enfeksiyonu oluyor o canım . Travocort krem veriyor doktor . Eğer akıntında da çoksa 3 günlükte fitil veriyor . Bende bunları kullanınca rahat ettim . İstersen gidip sağlıkocağında bu kremi yazdırabilirsin orda ki doktora söyleyince de verir zaten . Sakın benim gibi geciktirme bu konuları bu yüzden kanamam olmuştu benim ihmal edilecek şeyler değil .