Aylizdeniz öncelikle stres yapmayın , sürekliliğini takip edin ben hamileliğimi öğrendiğimde ertesi gün kahverengi leke geldi doktora gittiğimde kanın biriktiği yeri gösterdi ve kesenin oluştuğu yerlerde bi sıkıntı yaratmayacağını söyledi takibine devam et dedi 3-4 gün sürdü çok az şekilde geldi ve azaldı geçen hafta kalp atışını duyduk sonrasında hafif bir gün az şekilde yine geldi bugün kontrolde yine yerini gösterdi her 10 kadının 3 ünde olabiliyor dedi açık pembe ve kırmıza dönmediği sürece şuan kısıntı yok dedi. Yine bi miktar az bir kan birikmiş bunu da 4 5 günde atarsın o dışarı çıkarken rengi kahverengiye dönüyor dedi. Her ihtimale karşı için rahat etsin diye progestan veriyorum dedi . Ama zateb kesenin içşnde olan bir yerde değil leke o yüzden sıkıntı yok dedi.