Ben Hamilton R1 tercih ettim kabin boyu, hafif tek elle açılıyor kendi kendine katlanabiliyor, taşıması kolay, bide yenidoğandan 22 kiloya kadar olabiliyor. Normalde arabamız yok o yüzden bu özellikler benim için toplu taşıma kullanırken veya bebeğimle bir yerden bir yere gidip gelirken açısından düşününce cazip geldi.