Dilaraaltuntas benim eşimin de ikizi varmış anne karnında vefat etmiş. Bende çok istiyorum Bi ikizim olsun 😍 babadan olunca genetik oluyor ihtimal yüksek aslında ama nasip. Tek olsun çift olsun nasip olsun sağlıklı olsun da gerisi önemli değil. Allah bağışlasın bu arada 😇 inşallah rabbim bize de nasip eder