Geçen çarsamba günü muayenemiz vardı doktor kalp atışını dinletti 7+4 du ultrosonda ve herşey yolunda dedi . Dün yine muayenemiz vardi ve yine sesi acti kalp atıyor sorun yok bebekte burda dedi ben geriden geliyor diyince sorun yok günü gününe büyümez merak etme dedi. Doktordan çıkınca eşimle ultroson görünüşüne bakıyorduk ve yine 7+4 yazıldığını gördüm ve dünden beri hiç iyi değilim bir haftadır hiç mi büyümez bebeğim 😔 başına böyle bir şey gelip ama gebeliği normal devam eden var mı ? Çok korkuyorum bişey olucak diye 😔