gokcekilic Kızlar selam 🙈 Bebek bakım çantası, bebek taşıma çantası, kanguru, lohusa pijaması (normal pijama da olur lohusa modellerini sevmedim) emzirme sütyeni önerisi alabilir miyim 🥰
Gizem93 gokcekilic bende burda bekliyim 🙂 lohusa pijama takımlarinı bende sevemedim ya normal dugmeli bi takım almak istiyorum ama bedenini falan nasıl almalıyız bilemedim🤔
Fadmet gokcekilic ben emzirme sütyenini şimdiden aldım kullanıyorum çok çok rahat e bebekten almıştım. Lohusa takımı yerine düğmeli pijama takımı almayı planlıyorum. Beden konusunda ben de kararsızım o yüzden daha ilerleyen haftalardaki durumuma göre karar vericem
Pamuguummm gokcekilic pijama olarak suwen de indirim vardi. Alt üst önü düğmeli modellerden aldım. Tavsiye ederim.
defneveannesiii gokcekilic 🌸2 adet trendyolmillanın gömlek yaka pijama takımını aldım normalde L giyiyorum ama doğumdan sonra kilom kalırsa diye hemde dar olmasın diye xl aldım. 🌸İki adet emzirme sütyeni aldım Trendyolda elif bebe markasından aldım. Kapsız aldım zaten göğüs pedi olacağı için uçlar belli olmaz. 85 takıyordum göğüsler süt dolacak diye büyük aldım 90 aldım. 🌸Ne olur ne olmaz diye bi tanede elbise gibi gecelik aldım fiyatı 30 liraydı aldığımda emzirmek için düğmeleri de var. Kullanmazsam kendşm evde de giyerşm daha sonra. Markası vigenza onu da xl aldım
gokcekilic Gizem93 ben hala kendi bedenimi giyiyorum bence çok büyük almaya gerek yok rahat olsun diyosanız bir beden büyük iyidir bence 🙈
gamzelihemsire Emzirme sütyeni aldım ben doğumdan sonra da kullanmak için pentiden almıştım çok rahat tavsiye ederim
Fadmet Kumsalsmom kaplı aldım kapsız bu zamana kadar hiç kullanmadığım için rahat edemem diye düşündüm
Kumsalsmom Fadmet kaplı olan sert gibi duruyor ama acıtmıyor mu bende almayı düşünüyordum ondan memnun musunuz
simgee_gndgn Dantelli tüllü falan olan lohusa takımlarını beğenmediğim için bende normal takım aldım gömlek model olanlardan önü düğmeli. Suwen diye bi markanın pijama takımları gecelik sabahlık hepsi pamuklu gerçekten baya iyi kalitesi şimdi de indirimde trendyolda arkadaşlar bi bakın isterseniz ben çok memnun kaldım. Ben Bi beden büyük aldım altlarının arkası lastikli sıkmıyor göbeği de