Yenianne34 tam aynı günde aynı şikayetle gitmiştim hastaneye doktor rahimde incelme var daha incelirse dikiş gerekir diyip üniv. Hastanesine göndermişti sanki dünya yiklimisti da altında kalmıştım. Korkma internetten okuma doktorunun verdiği ilaçları kullan ben hiç kalkmadım 2 ay yemek wc dışında çok fazla dus da almadım şimdi biraz daha iyiyim cok şükür evin içinde dolaşıyorum iş yapmasam da. Rahim ağzı uzayıp kısalan bisey dinlenmeye uzar inşallah ve çok dua et tabi nasibinde varsa sana gelecektir allah'ın izni ile