esmaaa_ 22.haftadayım ve aşırı halsizlik var iştahsızlık baş ağrısı yerimden kalkmak dahi istemiyorum benim gibi olanlar var mıydı varsa ne yapılmalı 🤍😔
bebeliannegeldi esmaaa_ benim de vardı başından beri. Demir depolarım boş kansızlık var. İğne oldum. Ve damardan Demir takviyesi yapılacak.
Derin0712 esmaaa_ b 12 yukseltin bas agrisi geciyor halsizlik devam 36 haftadayim halen ordan klkip oraya yatıyorum
esmaaa_ Benim de hamile olmadan yıllarca kansızlığım vardı be yıllarca ilaç kullanmama rağmen geçmedi şu an da kan ilacı alıyorum ama yetersiz demek ki
Hilalbasak Haftamdayim fena halde halsizlik istahsizlik varr.Sabah uyanmasi cok zor oluyor.11 gibi uyaniyorm kahvalti yapip geri yatiyorm ikindiye kadar.Bu boyle gitcek doguma kadar😅😅